3D képek készítése, 360 fokos kép termékekről
A termékek bemutatásának az egyik leghatékonyabb módja a 360 fokos képek használata. A 3D fotózásnak köszönhetően a vásárló körbe tudja nézni a terméket az egér vagy a billentyűzet használatával, érintőképernyős készüléken pedig olyan hatást kelt, mintha meg is tapinthatná a terméket. A 3D fotózás után növekedni fog a webáruház vagy katalógus által elért konverziós arány, hiszen a vásárlók sokkal több információhoz jutnak. Az unalmas elő és oldalnézeti képek korának már vége! A 360 fokos képeké lesz a jövő. Előzze meg a versenytársait ennek az innovatív technológiának a használatával. A többi webshop, áruház vagy gyártulajdonos garantáltan irigykedve fog kullogni Ön mögött.
A 3D termék fotózás előnyei
- A fogyasztók pontosabb képet kapnak a termék kinézetéről, jellemzőiről.
- A pontosabb információnak hála könnyebb meggyőzni a fogyasztókat a vásárlásról.
- A 3D fotózás javítja a felhasználói élményt.
- Többen választják az Ön cégét, hitelesebben jelenik meg az interneten.
- Innovatív, a piac előtt járó vállalkozói imidzs építhető.
- Leküzdhető az online vásárláskor jelentkező félelem (“mi van ha nem fog tetszeni, ha már a kezemben tartom?“)
- Az innovatív vizuális elemeket többen osztják meg a közösségi médiában.
Mikor érdemes 3D fotózás szolgáltatást rendelnie?
- Ha rendelkezik online áruházzal, webshoppal.
- Ha fel szeretné tenni a termékeit egy webes katalógusba.
- Ha 3D képek segítségével mutatná be egy bisztró ételeit.
- Ha a vásárlók szeretik 360 fokban körbenézni a terméket vásárlás előtt.
- Ha autókat, motorokat árul.
- Ha divatárut kínáló online vagy offline boltját népszerűsítené 360 fokos képekkel.
- Ha megunta a tucatszámba menő termékfotó szolgáltatásokat.
A 3D fotózás és 360 fokos termék képek haszna
A 360 fokos képek előnyeit külföldön már nagyon régen ismerik. Az online áruház és bemutató weblappal rendelkezők akkor érezték először szükségét a jobb minőségű képeknek, amikor rájöttek, hogy az emberek jóval bizalmatlanabbak online vásárláskor. Nem tudják kézzel tapintani az árukat, a képek nem adják vissza a pontos méreteket, valamint felpróbálni se lehet a termékeket. A 3D fotózás előnye éppen az, hogy az élő vásárlás illúzióját teremti meg. A termék 360 fokban körbeforgatható és meg lehet nézni minden szögből. Természetesen ez az élmény se közelíti meg a kézzel fogható termékek magabiztosságát, de a 360 fokos termékfotó épp annyival nyújt nagyobb felhasználói élményt, ami ahhoz kell, hogy a vásárlók Önt válasszák a konkurencia helyett!
A modern, újító cégek éppen az ilyen eszközökkel győzik meg a vásárlóikat. A 3D fotózás egy igazi hozzáadott többlet érték. A vásárló láthatja, hogy a webshop kész mindent megmutatni a termékről, felkeltik a figyelmet és így bizalmat ébreszt.